Datele a peste 380.000 de clienţi ai companiei aeriene British Airways care au făcut rezervări online şi au plătit cu cardul în ultimele săptămâni au fost furate, au transmis reprezentanţii companiei, citaţi de Reuters.
Breşa de securitate a afectat clienţii care au făcut rezervări online în perioada 21 august-5 septembrie. Hackerii nu au reuşit să fure datele de paşaport.
Compania aeriană discută cu clienţii afectaţi şi cu autorităţile, care au deschis o investigaţie.
Compromiterea datelor a avut loc în perioada 21 august-5 septembrie, a anunţat AIG.
Grupul a precizat că datele furate nu includ detalii referitoare la călătorie sau paşaport.
În luna mai 2017, sistemul de operare al companiei aeriene a căzut din cauza unei pene de curent de lângă aeroportul Heathrow din Londra. Cel puţin 75.000 de pasageri au fost afectaţi.
Vă rugăm să transmiteți acest formular doar dacă sunteți de acord cu Termenii si conditiile, Politica de utilizare a cookie-uri si Politica de prelucrare a datelor transmise. Ne rezervăm dreptul de a nu a aproba cometariile sau a răspunde solicitărilo primite pe care le considerăm inadecvate sau a căror răspuns a fost deja publicat.